Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Poka¿ wszystkie komentarzeW pe³ni siê z Tob± zgadzam. Tylko tor. Autor artyku³u pomin±³ kwestiê ¶cinaj±cych z przeciwka lub awaryjnego hamowania w zakrêcie. Druga linia przejazdu ma "martwy punkt" i gdy do niego dojedziesz to nawet je¶li w porê zauwa¿ysz problem bêdziesz mieæ w tym miejscu za ma³± prêdko¶æ by przy ostrym manewrze lub hamowaniu utrzymaæ przyczepno¶æ. Pierwsza linia przejazdu jest moim zdaniem bezpieczniejsza bo sprzêt nawet hamuj±c w zakrêcie mo¿na swobodnie postawiæ lub przyci±æ zakrêt. W drugiej linii nie masz na to szans bo ma³o kto w obliczu zagro¿enia bêdzie mia³ "jaja" by odkrêciæ i utrzymaæ b±d¼ zmieniæ liniê.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza